COCA COLA x PEAKY HATS
Bijzonder entertainment voor events
Ben je op zoek naar bijzonder entertainment voor je event? Dan ben je bij PeakyHats aan het goede
adres, zo wist ook Thijs de Vos van Coca Cola Nederland.
Coca Cola Nederland zocht opvallende styling en uniek entertainment voor de Entree Awards; het
horeca-event van het jaar waar onderscheidende restaurants, hotels, cocktailbars en
horecaconcepten in Nederland in de prijzen kunnen vallen.
Peaky Hats is creatief en meedenkend
Thijs is erg enthousiast over de samenwerking met Peaky Hats. “Ik was op zoek naar een
totaaloplossing qua styling en activiteiten. Bijzonder entertainment dat eruit springt en dat blijft
hangen. Al vanaf het eerste contact met Kenny had ik er een goed gevoel over. Kenny denkt mee en
is super creatief. Ik had er direct vertrouwen in dat hij ons zou kunnen helpen om een verpletterende
indruk achter te laten tijdens de Entree Awards, waar Coca Cola Nederland een eigen area mocht
inrichten.”
Een blijvende indruk dankzij een onderscheidend totaalconcept
Voor de merkactivatie in de area van Coca Cola Nederland bij de Entree Awards werd gekozen voor
een speakeasy bar en styling. Het verrassingselement van de speakeasy bar is waar Thijs direct voor
viel. In een speakeasy bar kom je alleen binnen met een wachtwoord. Het is een geheime bar waar
alcoholische dranken zijn verstopt achter bijvoorbeeld boekenkasten.
“Met onze merken Royal Bliss en Coca Cola Signature mixers zijn we onderscheidend, dat wilden we
ook graag laten zien tijdens de Entree Awards. We hebben veel positieve reacties gekregen op de
speakeasy bar en de bijpassende styling. Dankzij het bijzondere totaalconcept hebben we een
blijvende indruk achtergelaten. Mooie PR die we goed kunnen gebruiken!”
Peaky Hats staat voor maatwerk en kwaliteit, zo bevestigt ook Thijs. “De professionaliteit van
Peaky Hats ontzorgt de opdrachtgever. Het uiteenlopende portfolio van Peaky Hats is breed en van
constante kwaliteit. Een echte aanrader!”
photocredits: Koen de Haas