COCA COLA x PEAKY HATS

Bijzonder entertainment voor events

Ben je op zoek naar bijzonder entertainment voor je event? Dan ben je bij PeakyHats aan het goede

adres, zo wist ook Thijs de Vos van Coca Cola Nederland.

Coca Cola Nederland zocht opvallende styling en uniek entertainment voor de Entree Awards; het

horeca-event van het jaar waar onderscheidende restaurants, hotels, cocktailbars en

horecaconcepten in Nederland in de prijzen kunnen vallen.


Peaky Hats is creatief en meedenkend

Thijs is erg enthousiast over de samenwerking met Peaky Hats. “Ik was op zoek naar een

totaaloplossing qua styling en activiteiten. Bijzonder entertainment dat eruit springt en dat blijft

hangen. Al vanaf het eerste contact met Kenny had ik er een goed gevoel over. Kenny denkt mee en

is super creatief. Ik had er direct vertrouwen in dat hij ons zou kunnen helpen om een verpletterende

indruk achter te laten tijdens de Entree Awards, waar Coca Cola Nederland een eigen area mocht

inrichten.”


Een blijvende indruk dankzij een onderscheidend totaalconcept

Voor de merkactivatie in de area van Coca Cola Nederland bij de Entree Awards werd gekozen voor

een speakeasy bar en styling. Het verrassingselement van de speakeasy bar is waar Thijs direct voor

viel. In een speakeasy bar kom je alleen binnen met een wachtwoord. Het is een geheime bar waar

alcoholische dranken zijn verstopt achter bijvoorbeeld boekenkasten.


“Met onze merken Royal Bliss en Coca Cola Signature mixers zijn we onderscheidend, dat wilden we

ook graag laten zien tijdens de Entree Awards. We hebben veel positieve reacties gekregen op de

speakeasy bar en de bijpassende styling. Dankzij het bijzondere totaalconcept hebben we een

blijvende indruk achtergelaten. Mooie PR die we goed kunnen gebruiken!”


Peaky Hats staat voor maatwerk en kwaliteit, zo bevestigt ook Thijs. “De professionaliteit van

Peaky Hats ontzorgt de opdrachtgever. Het uiteenlopende portfolio van Peaky Hats is breed en van

constante kwaliteit. Een echte aanrader!”